“Kim jesteś, Panie?” – Game night dla młodzieży
W czwartek 13 marca odbył się pierwszy Game Night dla młodzieży, dotyczący nowego projektu „Kim jesteś, Panie?”
W czwartek 13 marca odbył się pierwszy Game Night dla młodzieży, dotyczący nowego projektu „Kim jesteś, Panie?”
Nazwa projektu pochodzi od słów wypowiedzianych przez Saula do Jezusa, który się mu objawił w drodze do Damaszku.
Dzieje Apostolskie 9;4,5
a gdy padł na ziemię, usłyszał głos mówiący do niego: Saulu, Saulu, czemu mnie prześladujesz?
I rzekł: Kto jesteś, Panie? A On: Ja jestem Jezus, którego ty prześladujesz;
Wieczór rozpoczął się grecką przekąską, następnie młodzież przystąpiła do oglądania filmu z Aten, gdzie dwie drużyny wyruszyły wraz z bratem Bjornem Nilsenem, aby rywalizować między sobą. Wypełniając zadania grupy musiały dojść do wyznaczonego miejsca, w pierwszej rozgrywce drużyna chłopaków wygrała.
Teraz był czas, żeby lokalnie wykonać zadania po to, aby otrzymać kod do złotego artefaktu. Zwycięzcami lokalnie również byli chłopcy.
Następnie był ciąg dalszy filmiku z Aten, w którym drużyna dziewczyn i chłopców otrzymała kolejne zadania, które doprowadziły do ukazania przemowy Pawła na Aeropagu.
Zwycięzcami tego wieczoru zostali chłopcy.
O wrażenia z wieczoru zapytaliśmy dwoje uczestników:
Marzena Szalbot (16 lat): „Myślę, że dzięki tym game nights mogę lepiej poznać historię Pawła i mieć jakiś własny wkład w akcję „Kim jesteś, Panie”.”
Oliwer Bujok (23 lata): „Bardzo cieszyłem się na pierwszy game night w ramach projektu. Cały wieczór był bardzo ciekawy – rywalizacja z Aten, wspólne rozwiązywanie kodu i dobre jedzenie. W całym tym projekcie szczególnie cieszę się na zawartość na bmm, która jest specjalnie przygotowana na tę okazję.”
Również ważne pytanie, jak myślisz kto wygra rywalizacje między dziewczynami a chłopcami?
Marzena: „Oczywiście w konkurencji wygrają dziewczyny!”
Oliwer: „CHŁOPY 🏋🏼♂️ 💪 🔥 🗣 🦅”
Teraz młodzież wyczekuje następnego Game Night, równocześnie zdobywając punkty poprzez codzienne słuchanie podcastu na BMM: „Kim jesteś, Panie?”, audiobooku oraz oglądanie filmików.